Будь ласка зачекайте, летимо на сайт Aero.km.ua

Питання

  • Нове тестове питанняarrow
    Опис нового тестового питання
  • Чи безпечно літати?arrow

    Ми гарантуємо безпеку польотів, досвідченістю Пілотів. Усі пілоти, які літають з нашими Клієнтами мають великий наліт годин. Ми не працюємо з молодими, недосвідченими Пілотами, а працюємо тільки з професіоналами у яких великий досвід. Усі Пілоти мають ліцензію на польоти та проходять планову медкомісію..

    Усі повітряні судна знаходяться в належному стані, проходять плановий технічний огляд і отримують льотну придатність. На початку льотного дня Пілот виконує постійну підготовку до польоту. Наші Клієнти літають тільки на справних суднах.

  • Які є обмеження до польотів?arrow

    Є кілька видів основних обмежень до польотів:

    • Правила, встановлені авіаційним законодавством;
    • Погодні умови в день польоту;
    • Стан здоров'я Учасника польоту;
    • Вік і вага Учасника польоту.
  • З якого віку можна літати?arrow

    У кожного повітряного судна є свої обмеження за віком Учасника польоту. В загальних рисах:

    • Діти молодше 7 років на борт не допускаються;
    • з 7 до 18 років можна приймати участь в польоті в присутності батьків;
    • з 18 років можна брати участь в самостійних польотах.
  • За якої погоди здійснюються польоти?arrow

    Всі польоти проводяться у світлий час доби, в простих метеоумовах. Рішення про можливість здійснення польоту, через погодні умови, приймається Пілотом за кілька годин до вильоту.

  • Як замовити політ?arrow

    Щоб замовити політ вам потрібно зателефонувати за номером телефону або зв'язатися з нами через соціальні мережі. Інформація вказана в розділі контакти.

  • Як замовити сертифікат? Який термін дії?arrow

    Замовити сертифікат можна зателефонувавши за номером телефону вказаному на сайті клубу або через форму "Замовити" яка також вказана на сайті. Сертифікат виготовляється на протязі 1 доби.

    Термін дії сертифіката 6 місяців від дати придбання.

  • Чи є страховка?arrow

    Є обов'язкове і добровільне страхування. Згідно з пунктом 5 статті 118 Повітряного кодексу України, Експлуатант або власник повітряних суден авіації загального призначення (малої авіації), в тому числі легких, надлегких, аеростатичних та аматорських судів, зобов'язаний страхувати свою відповідальність за можливу шкоду, заподіяну третім особам.

    За бажанням Учасника польоту можливо добровільне страхування шляхом укладення відповідного договору зі страховою компанією. Ми не надаємо таких послуг тому, що не маємо ліцензії на страхову діяльність. Для цього Учаснику польоту необхідно самостійно звернутися в страхову компанію для оформлення страхового поліса, в який будуть включені ризики, пов'язані з екстремальним відпочинком.

  • Чи можна продовжити політ на місці?arrow

    Всі польоти здійснюються за заздалегідь спланованим графіком. Графіки польотів дуже щільні та Клієнти літають один за одним з перервою в 10-15 хвилин. У Пілота немає можливості продовжити політ на місці, оскільки за ним йде наступний Клієнт. Можливість збільшення льотного часу необхідно погоджувати заздалегідь з Менеджером в офісі.

  • Скільки триває інструктаж, чи потрібно мати якісь особливі навички для польоту?arrow

    Інструктаж здійснюється Пілотом безпосередньо перед польотом і триває в середньому 5-10 хвилин. Ніяких особливих навичок мати не потрібно. Все управління виконує досвідчений Пілот. Вже безпосередньо в повітрі на деяких суднах можливо самому спробувати покермувати, в таких суднах передбачений спарений штурвал, тому всі дії будуть контролюватися Пілотом.

  • Де проходять польоти?arrow

    Усі польоти проходять у місті Хмельницькому.

  • Чи є трансфер до місця старту?arrow

    До місця старту польоту клієнт добирається самостійно.

  • Чому політ може бути скасований або перенесений на іншу дату?arrow

    Рідко трапляються ситуації, коли ми не можемо реалізувати політ в бажану дату, з об'єктивних причин, які наші Менеджери завжди обумовлюють з Клієнтами. Це може бути:

    • Нельотна погода в день польоту;
    • Всі польоти проводяться у світлий час доби, в простих метеоумовах. Рішення про можливість здійснення польоту, через погодні умови, приймається Пілотом за кілька годин до вильоту. Однак політ може бути так само скасований Пілотом безпосередньо на місці, коли Клієнт вже прибув на аеродром, в разі якщо погода різко погіршилася.
    • Проведення планового технічного обслуговування повітряного судна;
    • Як і всі засоби пересування, повітряні судна періодично проходять планове технічне обслуговування і необхідний ремонт;
    • Продовження льотної придатності;
    • Кожне повітряне судно, зареєстроване в Україні, раз на рік підтверджує свою льотну придатність в Державіаслужбі України. Терміни видачі свідоцтва залежать від роботи державного органу;
    • Непередбачене ламання судна;
    • Перед кожним польотом Пілот проводить перевірку основних систем роботи повітряного судна. У випадку, виявлення будь-якого поламання, Пілот може скасувати політ безпосередньо на місці, навіть якщо Клієнт вже приїхав на аеродром. Адже Ваша безпека понад усе! Якщо поламання не значне, його можуть швидко усунути на місці, але іноді ремонт може затягнутися до декількох місяців тому, що більшість судів іноземного виробництва, і доводиться очікувати постачання деталей;
    • Заборона на польоти, або закриття повітряного простору;
    • Іноді державні органи можуть сповіщати про заборони на проведення польотів (НОТАМ) в конкретних зонах. Як правила ці обмеження пов'язані з польотами військової авіації або виконанням підконтрольних рейсів (що перевозять глав держав і урядів, іноземні делегації);
    • Інші форс-мажорні обставини;
    • Стихійні лиха і катаклізми, терористичний акт, військові дії будь-якого характеру, страйки, введення надзвичайного або військового стану, зміни законодавства України, і т.д;
    • Наші Менеджери завжди намагаються оперативно вирішити ситуацію, що склалася, і запропонувати Клієнту альтернативний варіант польоту на подібному судні, або можливість очікування з продовженням терміну дії Сертифіката.